Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, July 22, 2006

Vakantiegevoel...

Ik houd van deze zomer met alleen maar warm weer en zonder regen. De afgelopen 2 weken heb ik genoten van het ultieme vakantiegevoel, niets hoeven en alles kunnen doen waar je zin in hebt. Bij mij is dat een megeling van tennissen, tafeltennissen, pokeren, Tour de France kijken (duim voor me voor een goede tijdrit vandaag, dan heb ik goede kans om bij de eerste drie van mijn tourpoule te eindigen en aardig wat te winnen), etc. Gisteravond met Thomas en Wieke heerlijk tapas gegeten in Bussum buiten op een terras. Het was erg gezellig en het eten heel lekker, met als toetje ijs van Irene, topavond dus.

Verder ben ik nu bezig met de laatste voorbereidingen van het Aspirantenkamp, wat ik maandag en dinsdag weer mede ga organiseren op onze tennisclub. En daarna woensdag meteen op vakantie naar Polen met Thomas en Marek, heel veel zin in. Schrijf voordat ik weg ga nog wel wat, met foto's van het kamp.

Geniet van je zmer allemaal,

Bob.

1 Comments:

  • Hej Bro!

    Wat is een goede tijdrit? Ik zie dat alleen maar voor me wanneer Landis wint. Go USA!!!

    Je weet de uitslag overigens al, maar ik kijk momenteel naar de rit die integraal wordt uitegezonden. Heerlijk om ook hier de Tour te hebben kunnen volgen. Helaas is het dus al snel afgelopen...

    Je shirt is ook aangekomen, al lijkt het me ietwat klein. Je moet thuis maar zeggen of het te klein is, dan kan ik altijd een nieuwe kopen.

    Een mooi Aspirantenkamp en nog mooiere vakantie gewenst!

    Groeten,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 11:49 PM  

Post a Comment

<< Home