Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, July 16, 2006

CF Beachdance!

Gisteren was het tijd voor de 2e editie van CF Beachdance. Het was net als vorig jaar een geweldig succes, we hebben er allemaal enorm van genoten. Je kon weer met een catamaran en met een zodiac van de reddingsbrigade de Noordzee op. Alleen was dit nu met de catamaran veel leuker dan vorig jaar, nu stond er iets van windkracht vier tov bijna geen wind vorig jaar. Ik werd zeiknat tijdens het halve uur dat ik op die catamaran heb gezeten, maar het was enorm de moeite waard. Met 40 km per uur letterlijk op de golven zitten door de zee klieven is heel erg gaaf.
Verder vooral veel in de lounge gezeten, met veel mensen gepraat en gelachen. Stephanie en Hanne, jullie zijn soms onnavolgbaar met jullie Vlaamse uitdrukkingen, maar dat denken jullie soms van ons ook volgens mij... Ook vooral veel en slecht gegeten. Chips, friet, frikandellen, snoep, dat soort vetmakend spul wat voor mij dan ook wel weer ergens goed is...

Een van de hoogtepunten was ook weer de zonsondergang. Buiten dat het weer de hele dag geweldig is geweest, was het ook nog eens kraakhelder 's avonds. Heel erg veel foto's er van gemaakt, er staan er een paar hieronder. Voor nog veel meer foto's van CFBD van zaterdag, klik hier.

Als er meer mensen leuke foto's hebben, neem dan aub even contact met me op, wil ze graag hebben, Als je van mij foto's wil hebben, laat me dat dan ook even weten, dan krijg je ze van me.



Nadat we 's avonds laat naar het hotel waren terug gebracht, zijn we met zijn allen nog het zwembad ingedoken. Een heel melige, frisse en leuke afsluiting van een prachtig feest.

Veronica, crew, reddingsbrigade, catamaranzeilers en alle andere vrijwilligers, heel erg bedankt weer voor de organisatie en hulp, het was super.








2 Comments:

  • Hallo Bob,
    Wat een prachtige foto's.
    Het was een een mooie dag.
    Bedankt voor je aanwezigheid.
    Greoten,
    Veronica

    By Anonymous Anonymous, at 11:18 AM  

  • Hi Bob,

    Leuke foto's joh! Ik heb een leuke dag gehad en er erg van genoten.

    By Anonymous Anonymous, at 7:23 PM  

Post a Comment

<< Home