Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, June 24, 2006

Brons nr. 2

Vandaag was het voor mij, Ben en Pieter badminton dag. Het startte weer oertraag op, maar toen de schema’s eenmaal gemaakt waren, liep het prima. Met als resultaten goud voor Pieter en Ben in de dubbel en brons voor mij in de single. Heb verloren in de halve finale na in de eerste set 3 setpoints gehad te hebben, niet echt handig helaas. Dat brons was nog een heel gesteggel met de organisatie, omdat die ineens de regel bedacht hadden dat er ipv 2 maar 1 bronzen medaille was per onderdeel en wel voor de gene die van de gouden medaille winnaar had verloren. Dat sloeg dus nergens op, zo een regel bestaat helemaal niet. Althans, alle andere deelnemers en ik hadden er nog nooit van gehoord. Dus toen iedereen boos werd gingen de organisatie talenten alsnog overstag en werden er nog bronzen medailles uitgereikt aan degenen die daar recht op hadden. De Belgen haalden ook een hele zwik medailles binnen, en aangezien het grootste deel van onze ploeg in het zwembad zat, ben ik daar het grootste deel van de dag mee opgetrokken. De zwemploeg was overigens zeer succesvol met 15 medailles, super. Voor een overzicht van de medaillewinnaars, kijk op www.worddonor.nl . Het (met zoutwater gevulde) zwembad vanmiddag in het hotel was ook een heerlijke afkoeling na een hele dag in een warme/hete sporthal te hebben gezeten. Morgen de laatste dag met het atletiek toernooi, waarbij voor mij de 4 kilometer en de 4 x 100 meter.







PS: Raad het plaatje: zoek de bal op de foto waar ik aan het tafeltennissen ben.

3 Comments:

  • Hey!!!!
    Brons! Woehoew! Nou wat een rare regels houdt die organisatie er daar op na. Gelukkig dat er wat tegenstand kwam! Ik kom zeker nog kijken hoe het vandaag is afgelopen, ben volledig geïnteresseerd! Amuseer je te pletter zou ik zo zegge! Maar dat doe je wel hè ;)
    groetjes, Veerle

    By Blogger freaky_veertje, at 1:45 PM  

  • Rara ik zie wat jij niet ziet. Het is halverwege jouw tafel, en het is oranje!!!
    ;)

    Goed hoor, al die medailles, ga zo door!

    xxx Tamara

    By Blogger Tamara M., at 3:53 PM  

  • Hoi
    Proficiat met je resultaat.
    2 x goud en 2 x brons is 't echt waard voor een groot onthaal op Schiphol. Vanmiddag waren hier genoeg mensen die mee wilden!!!!
    Zie je morgen. Laat het me wel even weten als je thuis bent.
    Groetjes je moeder.

    By Anonymous Anonymous, at 8:58 PM  

Post a Comment

<< Home