Bob, opnieuw opgestart...

Friday, June 23, 2006

Europees Kampioen


Het is gelukt, ik ben Europees kampioen☺. Ik heb vanmiddag goud gehaald met het tennissen hier in Napels. We waren maar met zijn drieën, heb van allebei mijn tegenstanders (een Zweed en een Oostenrijker) gewonnen met respectievelijk 6-2 en 6-0 . Het waren wedstrijden over maar 1 set.
Verder waren er vandaag nog twee gouden medailles voor onze ploeg. Lia won goud bij de dames single op het tennistoernooi en Simone won goud bij het wielrennen. Voor de lezers die hier via www.worddonor.nl terecht zij gekomen, meer foto’s volgen zo snel mogelijk, die heb ik nog niet.

Het is wel heel duidelijk dat we in Italië zijn, het is een aardige chaos hier, De bussen naar het tennissen vertrokken een half uur te laat en naar het golfen en fietsen nog veel later. Bij het fietsen was de route niet afgezet, echt vrij hopeloos. En nog erger, voor het 11-jarige jongetje waar ik het gisteren over had was er geen goede fiets, alleen maar een veel te grote. Morgen ga ik badmintonnen, single en dubbel met Remko. Andere koppels zijn Henk/Ben en Jinny/Simone. Bij het golfen gaan Piet en Pieter proberen een medaille te halen. Morgen weer meer, ook meer foto’s.





Mede namens Jaap,

Bob.

PS: Bovenstaand stukje is al van gisteravond, maar kon het toen door ruzie met de internetprovider hier niet plaatsen.

1 Comments:

  • Hej ventje!

    Ik ben erg trots op je. Helaas nog niet telefonisch bereikt, maar dan weet je het.

    Mooie foto ook van je gouden plak. Geen chocolade? Ik heb hem tijden ingesteld als achtergrond, maar weet niet hoe lang ik je rotkop kan verdragen. ;)

    Geniet ervan en natuurlijk ook gefeliciteerd met je bronzen plak. Nog 2 onderdelen? Op naar de Grand Slam!!!

    Regards,

    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 2:27 AM  

Post a Comment

<< Home