Bob, opnieuw opgestart...

Monday, May 29, 2006

Kampioen, nou ja, kampioen...

Ok, ik ben dan geen kampioen geworden op de tennisbaan gisteren met de competitie op de laatste speeldag, wel wonnen we met het team waar ik in zat een fles champagne bij de quiz 's avonds. Alex R, Alex B, Robbert-Jan en ik wisten de meeste vragen en verdienden zo dus champagne, die erg goed smaakte.... Ben gisteren de hele dag (van 9:15 tot 0:00, ja zelfs voor mijn doen is dat heel lang) op de club geweest. Heerlijke dag gehad met veel mooie wedstrijden, zelf wat op de minibaan en later op de gewone gespeeld, heerlijk Surinaams gegeten, champagne gedronken dus en tot 12 uur blijven hangen met Daan totdat op het moment dat we weg gingen er nog drie over waren. En ja, twee daarvan hadden de quiz georganiseerd en als enige goede antwoord op de vraag welk team voor de hoogste baromzet zorgt op Het Spieghel hun eigen team gerekend... Ik ken Bianca en Gerard al langer, dus die hadden we goed:)

Verder wilde ik vandaag eindelijk een notebook kopen. Het gaat de nieuwe Mac Book van Apple worden. Ik had een winkel hier in Amsterdam gebeld of ze hem op voorraad hadden en het antwoord was ja. Ik dus met Thomas er heen, bleek het niet zo te zijn... sukkels. Maar ja, heb hem besteld, komt waarschijnlijk volgende week ergens binnen. Het was heerlijk weer op dat moment, dus mooi fietstochtje door het centrum van Amsterdam gemaakt, was lekker. Helaas was het aan het einde van de middag niet meer zo mooi weer, waardoor mijn tennisafspraak niet door kon gaan. Dier is nu verzet naar morgenochtend, hoop dat het dan beter is.

Dit wordt hem:


Morgen dus voordat ik woensdagochtend naar Roland Garros ga eerst tennissen, dan hopelijk veel geld verdienen bij Creed (economisch experiment op de UvA) en daarna nog roeien op Skoll. En dan naar Parijs, waar Mischa Krajicek vandaag helaas kansloos verloor en Sluiter doorging door opgave van Nieminen. Als hij nog voor een verrassing zorgt, dan kan ik hem vrijdag zien spelen, zou leuk zijn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home