Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, May 07, 2006

Topweek

Wat een heerlijke week afgelopen week, met veel dank aan de weergoden... Maandag begon het jeugdtoernooi op Het Spieghel nog met de hele dag miezer, maar de rest van de week was echt geweldig. Steeds een graad of 24, waardoor er niet alleen getennist werd, maar ook veel watergevechten en dergelijke gehouden werden. Net als vorig jaar sloten we de week weer bij Alex thuis af met een mexx- en pokeravond. Was weer lachen jongens.

Verder dinsdag een grachtentocht met Skoll gehad. Nou ja, Michiel, ik blijf het meer een rondje Artis vinden hoor die route, hehe. Was erg leuk, buiten dat de duwstang van de rigger van het meisje dat op slag zat afbrak, waardoor we 20 minuten stillagen. Melanie had zelf nog zo gewaarschuwd, je moet een vrouwen meenemen aan boord... Verder heb ik nog steeds de blaren er van goed op mijn handen staan, erg irritant met tennissen en het nog een keer roeien woensdag.

Gisteren ben ik naar Leusden geweest om te tennissen met medegetransplanteerden op weg naar Thailand volgend jaar. En vandaag hetzelfde, maar dan met de badmintonploeg, in Baexem, Limburg. Was heel gezellig, is ook een erg leuke sport om te doen. Goede training ook voor Napels, ga 11 juni weer naar de volgende training.

Tot slot gisteravond nog met Siebe en Marek naar de Amstedam Admirals geweest in de Arena. Mooie avond ondanks de 13-20 nederlaag, vooral dankzij een heel spannend vierde kwart. Volgens mij blijft het weer zo goed komende week, wordt dus weer leuk, vooral ook omdat ik buiten wat dingen die ik nog moet aanpassen aan mijn bachelorscriptie eigenlijk vakantie heb.

4 Comments:

  • Bobbie...,

    Je bent net een paar weken begonnen met roeien. Nu al moeilijke woorden? duwstang, rigger, slag ?!?!? Gaat ie?

    Vrouwen horen inderdaad zich niet te bemoeien met een aantal dingen (waaronder Poker in de eeste plaats, maar roeien is er waarschijnlijk ook een van). Daarentegen moeten ze zich meer bemoeien met een aantal andere dingen ;)

    Verder goed te horen dat je je zo vermaakt.

    Tot Hyves/ Blogs,

    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 5:35 AM  

  • Bob (en Paul): je WEET dat deze blog ook door vrouwen gelezen wordt heh...

    By Blogger Yehudith, at 10:11 AM  

  • Vitamientje,

    Ik dacht dat eerlijkheid altijd gewaardeerd werd?!?

    ;)

    By Anonymous Anonymous, at 3:43 PM  

  • Dat klopt

    Maar dan moet het ook wel waar zijn ;)

    By Blogger Yehudith, at 2:50 PM  

Post a Comment

<< Home