Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, April 20, 2006

En dat is drie

Liep vandaag op de UvA de docent van een van mijn vakken waarvan ik het tentamen nog niet terug had tegen het lijf. Hij had goed nieuws voor me: een 6 voor Monetary Economics and Financial Institutions. Lekker om binnen te hebben, het is een 10 punts vak. Nu nog die vierde voldoende terug krijgen en ik heb geen verplichte tentamens meer! Heerlijk vooruitzicht, nu hopen dat het volgende week donderdag waarheid wordt, dan krijg ik het tentamen terug.

Morgen naar Enschede voor de Batavierenrace, zie net dat ik 6,4 ipv 4,6 kilometer moet lopen zaterdag. Hoop dat mijn knie het houdt, maar dat zien we wel. Tot na het weekend, zal maandag nog even een update plaatsen voordat ik dinsdag naar Groningen ga voor de Nederlandse studenten tenniskampioenschappen.

1 Comments:

  • Kijk, zo vertegenwoordig je mijn familie beter... mijn complimenten.

    Nu hard drinken? had ik wle gedaan...

    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 1:30 PM  

Post a Comment

<< Home