Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, April 15, 2006

Sterk, sterker, sterkst, Apple Emac....

Tja, soms doe je dingen die nit zo handig zijn zonder dat je het beseft. Zo zat ik vanochtend te werken op de Apple Emac die hier staat aan het door Thomas gebouwde "bureau", een deur die lag op 4 losse palen, zie de foto hieronder.



Dit ging prima, totdat ik een of andere beweging maakte, waardoor de bureauconstructie in elkaar donderde. Weet nog steeds niet hoe het gebeurde en hoe ik het voor elkaar gekregen heb, maar het had onderstaande chaos tot gevolg...





Schrok me lam, vooral ook omdat de Emac computer waar ik op werkte, niet van mij is. Tot mijn grote verbazing deed het brave beestje het gewoon meteen weer helemaal goed op het moment dat ik hem een paar minuten na de klap weer aanzette. Dus, vandaar, Apple Emacs zijn sterke machines, zelfs met het scherm is niets mis nu na de klap.

Zo ziet het er nu weer uit:



Ik zit nu dus gewoon weer te werken achter de Emac, prima dus...

Dit geintje heeft me wel een paar leer uren voor mn tentamen van dinsdag gekost, ga dus zo nog maar even proberen wat te doen voordat ik naar de Bosbaan moet als volleerd (want volledig opgeleide) parkeerwachter. Die zogenaamde cursus / opleiding parkeerwacherging donderdagavond helemaal nergens over, er gingen meteen veel opmerking heen en weer ove rwerkverschaffing en welke minister het in godsnaam ooit bedacht heeft dat dit nuttig is. Hij/zij zal wel een aanval van bureaucratiegeilheid (nieuw woord voor in de Dikke Van Dale?) gehad hebben of zo iets...

Je moet je het volgende voorstellen: sta je daar met 50 mensen van Skoll tegenover 1 politieagent. Die is dan eerst een half uur bezig alle namen op te lezen van de mensen uit de map met kopieen van identiteitsbewijzen die hij voor zich heeft (waarom we allemaal een kopie van ons id in moesten leveren is me nog steeds een raadsel. De brave man heeft geprobeerd het uit te leggen, maar is m niet op een dusdanige manier gelukt dat we snapten waarom ze van iedereen een kopie van een id moesten hebben). Vervolgens vertelt hij dat je een fluorescerend oranje hesje aan moet, met daarop letters van 8 cm hoog met tekst verkeersregelaar er op zie www.verkeersregelaar.org . Hier kun je ook al mn rechten en plichten van vanmiddag lezen. Zo schijn ik bonnen uit te mogen schrijven aan vervelende mensen:P. Ook moeten we twee gebaren kennen, een met je handpalm vooruit met daarbij je hand omhoog, om de mensen te laten stoppen en een met onze wijsvinger om te wijzen waar de mensen hun auto's moeten gaan parkeren. Vertel ons iets nieuws...

Briljante uitsmijter was dat hij ons vertelde dat we in het belang van onze veiligheid niet in de rijbaan van de auto moeten gaan lopen.... Ik ben benieuwd vanmiddag:)

Daarna is er feest op Skoll, ja je raad het al, het Skoll Cup feest:) Wordt zeker heel mooi, ga misschien in mijn PSV shirt, aangezien het thema Sensation RedWhite is. Provoceren bij al die ajacieden moet kunnen als je net kampioen geworden bent....

Goed weekend allemaal!

2 Comments:

  • Mijn complimenten Kallen,

    Je bent echt een voorbeeld voor mijn familie. Doe je nog meer gekke dingen? Hehe.

    Greetz, Paul

    By Anonymous Anonymous, at 5:46 PM  

  • Dames, dank voor de waarschuwing van dat dit stukje er dubbel op stond, is hersteld zoals jullie zien:)

    By Blogger Bob, at 10:43 AM  

Post a Comment

<< Home