Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, April 25, 2006

Batavierenrace

Afgelopen zaterdag heb ik meegedaan aan de 34e Batavierenrace . Ik was zaterdagochtend vroeg de pineut voor mijn etappe, we moesten er om 5 uur uit na om 12 uur in onze tenten te hebben gelegen die avond ervoor. Heb de eerste ochtend etappe gelopen, van 6.4 kilometer. Het ging erg goed, kon hem aan een stuk uitrennen en finishte na 39 minuten en 39 seconden, 9.68 kilometer per uur volgens de uitslag van de organisatie. Er wareen er natuurlijk een boel veel sneller dan ik, toch was ik heel tevreden mee:). Het was verder een heel leuk weekend, we hebben veel lol gehad met onze ploeg.

Ga zometeen naar Groningen voor de Nederlandse studententenniskampioenschappen. Moet om 3 uur mixen in de 6 en om 6 uur singelen in de 7. Heb er veel zin in, eens kijken of ik wat kan winnen.

Tot later deze week ergens, Bob.

PS: Ik hoor net dat mijn oom overleden is. Niet onverwacht (hij had al een tijd een tumor in zijn hoofd), maar toch is het weer raar en eng. Tot ruim een jaar geleden was hij een kerngezonde man van eind vijftig, en nu is hij er ineens niet meer. Ann, Myra en Jibbe, heel veel sterkte met het verlies, zal aan jullie denken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home