Bob, opnieuw opgestart...

Friday, April 28, 2006

Halve finale

Ik ben weer in Amsterdam, 1 dag te vroeg. Ik heb namelijk gisteren in de halve finale van het NSK tennis verloren in de 7 categorie. Met 6-4 6-3 van de als eerste geplaatste speler, er had meer ingezeten. Had alleen helaas de hele partij het gevoel alsof mijn arm er af viel, mijn rechterbovenarmspier wilde niet helemaal meer meewerken helaas. Komt waarschijnlijk door de ballen waar we mee moesten spelen, dat waren net kanonskogels. Ze waren in ieder achterlijk zwaar. Eerste ronde had ik dinsdag gewonnen met 6-1 6-0, en woensdag de tweede ronde met 7-5 6-3. In die tweede wedstrijd stond ik 3-5 en 0-40 achter, toch leuk om alsnog dan de eerste set te winnen:). Dinsdag had ik al gemixed in de 6, helaas verloren met volgens mij 6-3 6-2. Suzanne, bedankt voor het spelen.

Jolien, bedankt voor het supporteren dinsdag en woensdag. Je hebt kennelijk geluk gebracht, want de twee wedsrijden die je niet gezien hebt, heb ik verloren en de twee die je wel gezien hebt, gewonnen:). En Corien, sorry dat mijn wedstrijd gisterenochtend een walk over werd, waardoor je niets hebt kunnen zien. Is je tentamen goed gegaan? En rest van familie Prins, bedankt voor jullie gastvrijheid woensdagavond, het was gezellig. Als ik weer in de buurt ben, laat ik het weten.

Iedreen veel plezier met Koninginnenacht en -dag. Ik ga vanavond Amsterdam in en morgenmiddag traditiegetrouw naar Spoorpop, gaat weer leuk worden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home