Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, May 16, 2006

Van alles

Straks hebben we op Skoll de zogenaamde coachbedankavond, waarbij alle LIC bootjes hun coaches bedanken voor de trainingen die we allemaal hard nodig hebben gehad en voorlopig ook nog wel nodig zullen hebben. Ik heb voor onze coaches van Wicky twee flessen wijn in elkaar geknutseld:



Verder heb ik dit weekend mijn cijfer voor mijn bachelorscriptie terug, een 7. Ik zal hem in het weekend online ztten, zodat degenen die nieuwsgierig zijn hem kunnen downloaden. Mailen mag ook naar bob@kallen.nl , dan stuur ik je hem. Heb nu dus eindelijk mijn bachelor, zodat ik binnenkort mijn diploma kan gaan aanvragen. Dan heet ik voortaan iets in trant van Bachelor of Science, mister Bob Kallen :)

Zondag was een heerlijke dag in Santpoort, ben bij het eerste team van Het Spieghel gaan kijken. Lekker de hele dag in de zon gezeten, tennis gekeken en gelachen met die groep. Daarna nog gaan eten bij Pepi's, de sweet chili spare waren prima:)

Deze grappige teksten kreeg ik van Jolien, wilde jullie de leukste niet onthouden:

Blond Jaaroverzicht:

Januari - Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, was veel te strak.

Februari - Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen? Zucht, die passen toch nooit in de typemachine!!

Maart - Voelde me trots...Puzzel van 100 stukjes was na 6 maanden af! Er stond 2-4 jaar op de doos!!!!

2 Comments:

  • Bobbie,

    Gefeliciteerd! Je eerste echte diploma die telt in de wereld. Mijn complimenten!

    Maar je moet begrijpen dat je gewoon Bob blijft. Die titel ben ik helaas al weer vergeten, dus zo zal ik je nooit noemen... ;)

    Groeten,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 1:35 AM  

  • DAT telt, om je verbeteringen voor te zijn.

    By Anonymous Anonymous, at 1:37 AM  

Post a Comment

<< Home