Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, June 21, 2006

Vlaggendrager

We zijn vandaag aangekomen in Napels. Na een prima vlucht en een warme rit in een oude legerbus waren we rond 5 uur in ons hotel. Na een verfrissende douche zou om 19 uur de openingsceremonie beginnen. Maar ja, we zijn in Italie en dus werd dat ineens om 19:45 uur. Tijdens de eerste teammeeting vertelde Andre de groep dat hij met een paar mensen overlegd had en dat ze vonden dat ik degene was die de vlag mocht/moest dragen bij de opening. Nu stelde het niet heel erg veel voor, het zijn geen Olympische Spelen, toch was het leuk om te doen. Heb er nog geen foto's van, zal die van de week nog achterhalen bij teamgenoten. Morgen om 8 uur 's ochtends vertrekt de bus voor het tennissen. Heb er zin in, ben heel benieuwd. Het is trouwens echt te maf dat mijn IC arts (voor degenen die hem kennen: Dr. Wesenhagen) uit Utrecht die mij ook naar de OK heeft gereden en als laatste bij me was voor mijn transplantatie, ook mee is. Hij is de man van een van miijn teamgenotes. Ik wist dit niet en was dan ook stomverbaasd om hem vanochtend op Schiphol te zien, wel heel erg leuk. Hij heeft ook de eerste dagen na mijn transplantatie elke dag naast mijn bed gestaan op de IC.



1 Comments:

  • Lijkt me leuk, vlaggendrager zijn. Ik ben benieuwd naar de foto´s!
    Groetjes, Amy

    By Blogger A, at 3:05 PM  

Post a Comment

<< Home