Bob, opnieuw opgestart...

Monday, June 26, 2006

Goud

Allereerst wil ik (en ik ga er van uit dat ik dit namens de hele ploeg zeg) Andre enorm bedanken voor zijn vele werk als teammanager dat hij voor ons gedaan heeft. Ook Anita en Albert die hem hierbij geholpen, bedankt. Zonder jullie was het nooit gelukt om ondanks de beroerde Italiaanse organisatie zo een leuk en succesvol toernooi te hebben.

Gisteren was het afsluitende atletiektoernooi. Het werd weer een succesvolle dag met onder andere 3 x goud voor Andre, die gisteravond bij de sluitingsceremonie dan ook de prijs kreeg voor beste mannelijke sporter van de Spelen kreeg. Dit uiteraard weer na de nodige problemen met bijvoorbeeld verkeerde beker uitreikingen.


Zelf won ik gisteren goud op de afsluitende 4 kilometer loop in mijn leeftijdscategorie. Ik was derde van het hele veld van een man of 50 in een tijd van ongeveer 20 minuten. Was hier heel blij mee, had geen idee wat ik er van moest verwachten. Morgen een uitgebreider overzicht van de hele Spelen en dan ook meer foto’s.




Samen met Hans Wesenhagen, mijn IC arts uit Utrecht bij mijn transplantatie.


De zilveren damesestafetteploeg.


De groep met alle sporters.


Andre, Jaap en Henk bij het zwemmen


De zeer succesvolle zwemploeg bij elkaar.

Dan komen we vrijdagavond op de Italiaanse televisie, er komt een overzicht van een uur. Helaas op satelliet tv, dus hierbij een oproep aan degene die dit leest en een schotel heeft: Laat me dat aub even weten en neem het op voor me. Dan zorg ik er voor dat de rest van de ploeg het ook krijgt. De gegevens van de uitzending:

Sat channel - Uno Sat
Vrijdag 30 juni om 22 uur.
Hot bird 13 en FEC 3/4, vertical polarization 12.111 - 27.500

We landen vanmiddag rond half 6 op Schiphol en er is kans dat RTL 4 of SBS 6 ons op staan te wachten voor 4 in het land of Hart van Nederland, dus kijk vanavond even! Laat t ook nog wel hier weten of het door gaat.

Bij voorbaat dank!

Bob.

1 Comments:

  • Kallen,

    Ik ben trots op je!

    By Anonymous Anonymous, at 10:13 PM  

Post a Comment

<< Home