Bob, opnieuw opgestart...

Monday, July 10, 2006

Ben ik weer

Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer eens een update van mijn log. Ik had de eerste dagen na het overlijden van Gerrit even geen zin om hier leuke stukjes neer te gaan zetten en vervolgens ben ik vanaf donderdag geveld geweest door een of andere zomergriep waar meer mensen hier in de omgeving last van hebben gehad. Was voor mij (en voor mijn moeder, die me echt nog nooit zo gezien had) een heel rare gewaarwording. Ik bedoel, ben wel vaker in mijn leven ziek geweest van mijn CF en zo, maar een fatsoenlijke griep zoals nu was nog niet eerder gebeurd bij mij. Zelden heb ik me zo lusteloos en zonder energie gevoeld, ik wilde eigenlijk niets anders dan op bed liggen. Voor degenen die mij van dichterbij kennen, daar heb ik normaal gesproken een grondige hekel aan, zeker als de clubkampioenschappen op Het Spieghel bezig zijn. Gelukkig ging het gisteren al een stuk beter zodat ik wel naar de finale dag op de tennisclub. Met als absolute hoogtepunt de finale tussen Joris en Hans, twee spelers van het eerste team, die tegen elkaar in de finale stonden van de hoogste categorie. De finale duurde 3 uur en een kwartier en werd gewonnen door Hans met 10-8 in de tie break van de derde set, onder het toezien van een volle dijk, ik schat zo een 200 man die voor een geweldige sfeer zorgden.

Morgen weer even langs mijn fysio, kijken hoe het met mijn knie is. Daar was ik vorige week zaterdag namelijk weer eens doorheen gegaan met het toernooi, waardoor ik 2 singles heb moeten opgeven. Frustrerend... Er zat een hele zooi vocht in, maar mede door het 3 dagen op bed liggen lijkt dat er inmiddels weer uit, sneller dan verwacht. Elk voordeel heb zijn nadeel zeg maar... Volgende week naar de orthopeed en een MRI scan, eens kijken wat er echt mis mee is.

Zaterdag is het weer CF Beachdance, hopelijk net zo mooi weer en net zo leuk als vorig jaar. En over 2 weken weer het aspirantenkamp organiseren op de tennisclub, vlak voor dat ik naar Polen vertrek.

Oh ja, heerlijk dat Italië wereldkampioen geworden en niet Frankrijk. Ik heb het niet zo op “Les Bleus”... Sorry Stephanie en andere Frankrijk/Zidane fans.

Tot snel weer, Bob.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home