Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, September 20, 2006

Skoll weekje

Afgelopen week is een vrij drukke Skøll week geweest. Het begon donderdagavond met eten op Skøll (heerlijk buiten op het terras half september:)) en daarna de bestuurswissel. Het was een mooie en vooral humoristische ceremonie waarin zowel het oude als het nieuwe bestuur elke kans aangrepen om elkaar goed voor lul te zetten voor een volle soos.

Daarna zijn Thomas en ik meegweest als begeleider op de introductieweekend voor de nieuwe leden. Het was precies zoals zo een weekend moet zijn: veel feesten, weinig slaap, genoeg drank en idiote spellen. Probeer maar eens een potje te voetnallen met een bril van twee plastic bekertjes op... Of niet te schrikken als je Cluedo in een pikdonker bos speelt om 12 uur 's nachts. Ik was zelf niet de pineut, we moesten juist mensen laten schrikken en vervolgens een hint geven voor de oplossing van het spel. Vooral meisjes kunnen heel hard gillen in een bos;)



L: In het bos. R: Tijdens het feest de eerste avond.



L: Iedereen brak aan het ontbijt. R: Rik en zijn assistentes leiden de ochtendgymnastiek



L: De modeshow R: Glij 'm dr in.

Vandaag tenslotte voor het eerst in een maand of 3 weer in een roeiboot gezeten. Het sturen ging prima, ik legde hem keurig meteen vloeiend aan het vlot, maar het roeien zelf was weer wennen. Ik heb geen snoek gemaakt of zo, maar een paar misperen zaten er wel bij:)

Wat mijn scriptie betreft, daar zit helaas nog niet veel schot in. Ik had twee docenten op het oog als begeleider, maar ze kunnen allebei niet. Ben dus nog aan het zoeken naar iemand anders voordat ik kan beginnen.

Wel heb ik afgelopen week besloten dat ik in het eerste weekend van november mee ga doen aan OXIMUN. MUN staat voor Model United Nations. Dit project is een beetje vergelijkbaar met Unisca, waar ik in januari aan heb meegedaan. OXIMUN is de MUN in Oxford, vandaar de naam:) Heb er veel zin in, het programma ziet er erg leuk uit.

Morgen krijg ik op Het Spieghel "les" van Richard Krajicek. Nou ja, les, hij geeft een clinic bij ons op de club waar ik aan meedoe. Kijken of ik morgenavond ineens een service van 200km/u kan slaan....:P


(Morgen komen er ook foto's van het weekend op. Wilde die vanavond al er op zetten, maar het uploaden lukte niet).


Bob.

3 Comments:

  • Lekker druk bezig dus. Klinkt allemaal top. Bij jullie in de introductieweek ook iemand zichzelf in coma laten drinken?

    Ik ben net terug van de Mets: 3-6 verloren. beetje jammer voor mijn laaste wedstrijd van het jaar...

    En hoe zit het ouwe nepsupporter? Een Yankees of Mets shirt? Ik kan het allebei voor je regelen, maar de Mets hebben al een NL East Champion shirt, maar ik wou eigenlijk even wachten tot later in het seizoen. Een "volle" division title is natuurlijk leuker, of dus hopelijk de Mets voor World Champions.

    Laat me maar weten!

    PK

    By Anonymous Anonymous, at 5:52 AM  

  • Jaja, goed weekend dus! ziet er gezellig uit! :D Tot de 30e!

    byebye! kus, Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 5:09 PM  

  • NEE!!!!!

    Je had je introductie week toch niet in Appelscha he? In principe hebben wij onze KMT daar ook. Alleeen is het dan af en toe iets minder gezellig ;). Ht roept wel weer mooie herinneringen op...

    En mijn site hoeft ook nog niet geupdate te worden: ik zit nog in precies dezelfde mentale toestand als toen ik het schreef: nog maar een paar dagen NY (ik ga het missen) en ik wil JULIA!!! Helaas zal ik me over dat laatste wel nooit heen kunnen zetten...

    In tegenstelling tot jouw blogspot is mijn site meer een opsomming van mijn bezigheden ter informatie van mijn fans in Nederland (en de rest van de wereld). Er volgt een update na een reeks van interessante gebeurtenissen, en tot op heden is de meest interessante gebeurtenis mijn verhuizing naar Boston, en dat is nog niet helemaal voltooid. Over een weekje heb ik, vermoed ik, weer genoeg stof om op mijn site te gooien en (niet geheel onbelangrijk) leuke berichten te trekken van de eerder genoemde fans ;).

    Regards,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 6:31 PM  

Post a Comment

<< Home