Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, September 10, 2006

Mooi weekend, 24 en toernooiwinst

Gisteren ben ik 24 geworden en heb dat gevierd met een aantal vrienden hier in Amsterdam bij ons thuis. Het was weer heel erg gezellig, alleen is er veel te weinig bier gedronken, waardoor we nu nog met iets van anderhalve krat zitten. Niet dat dat niet op komt trouwens, duurt alleen iets langer:) ik was daar zelf trouwens ook debet aan, moest namelijk vanmiddag de finale op 't Laer tennissen (in de 7 voor de kenners). Dat werd een kopie van mijn halve finale van zaterdag, in de eerste set met 4-3 achter komen, die met 6-4 winnen en daarna de tweede set heel makkelijk te winnen (6-1 en 6-0).

Het was mijn eerste toernooiwinst na mijn transplantatie. Ik heb dan ook van de mogelijkheid gebruik gemaakt bij de prijsuitreiking een korte speech te houden en heel kort te zeggen dat ik getransplanteerd ben. En vooral dat ik er zonder donorlongen niet meer geweest was waarschijnlijk en al helemaal nooit dat toernooi had kunnen winnen. Om tot slot te zeggen dat er veel te weinig donoren zijn en dat ze daar allemaal donor moeten worden dus. Het werd wel goed ontvangen had ik het idee. Na afloop kwam iemand die in de redactie van hun clubblad zit naar me toe of ik een stukje wil schrijven over orgaandonatie, transplantatie en wat je daarna dus weer allemaal kunt als het goed gaat. Dus in het volgende clubblad van 't Laer sta ik met een stukje. Hopelijk levert het weer een paar ingevulde donor codicils op.

Goede week allemaal,

Bob.

PS: Iedereen bedankt voor alle smsjes, telefoontjes, emails, digicards, kaarten via de post en krabbels voor mn verjaardag.

1 Comments:

  • Bij deze een beetje laat, maar toch nog: Happy Birthday!
    Enne, prficiat met je tornooiwnst. Toch speciaal zo die eerste.
    Maak er maar een mooi stukje van voor in het clubblad!
    groetjes, Veerle

    By Blogger freaky_veertje, at 11:11 AM  

Post a Comment

<< Home