Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 24, 2006

Groningen

Gisteren en vandaag ben ik in Groningen en Haren bij Corien en Jolien geweest. Het was erg gezellig, we ebben onder andere gepoold en hamster gemept bij de studentenvereniging Cleopatra. Voor de dierenactivisten onder jullie, het kwam er op neer dat kleurplaten van Hamtaro's onder de ketchup kwamen te zitten. Klinkt misschien suf, het was melig. Dames, zijn jullie schoenen en broek al schoon?:P

Vandaag ben ik verder bij Marjolein in het UMCG op bezoek geweest. Het gaat gelukkig erg goed met haar, geweldig om te zien hoe je loopt bijvoorbeeld Marjolein! Ik had een konijntje uit het chocolademuseum in Barcelona meegenomen voor haar, dat ik al in januari had gekocht toen ik daar was. De gedachte was toen dat ze snel getransplanteerd zou worden, maar dat was dus niet zo. Nu het zo goed gaat, geeft dat uiteraard niet, het is super zo. Marjolein, ga zo door, hopelijk mag je laatste drain er snel uit en kun je daarna binnenkort naar huis. Geniet van je ijs en champignon allergie:)

Verder vanavond laat verloren op de Masters op Soest-Zuid, 7-5 6-2. Het was jammer, kreeg wat last van mijn pols, maar dat zal wel snel over gaan. Ik zal er nog wel veel zijn deze week, het is het laatste grote toernooi van deze zomer.

2 Comments:

  • Hamtaro's mogen geketchupt worden, that's okay with me ;).
    Leuk dat je vakantie zo leuk was :)
    Groetjes, Judith

    By Blogger Yehudith, at 3:19 PM  

  • Broek is schoon, nog wel een oranje vlekje op mijn schoen :).

    By Anonymous Anonymous, at 10:12 PM  

Post a Comment

<< Home