Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 31, 2006

100%

Afgelopen woensdag had ik mijn 9 maandelijkse MDS (multidisciplinair spreekuur). Dan word je "opgesloten" in een kamer op de longafdeling waar je eigenlijk niet vanaf mag komen totdat je alles gehad hebt, behalve als je naar de longfunctie of de fysio moet. Leve het segregatiebeleid.

Het ging gelukkig allemaal wel weer erg goed. De gesprekken met mijn longarts, diëtiste, nurse practioner en maatschappelijk werk waren allemaal in een paar minuten klaar. Met name maatschappelijk werk was weer ouderwets boeiends, heb die mensen nog nooit iets te melden gehad eigenlijk. Als laatste mocht ik weer bij de fysio langs voor de looptesten. De 6 minuten wandeltest hoefde niet meer, omdat ik voige keer al zo ongeveer op het maximum zat wat je in 6 minuten kunt lopen zonder dat je mag rennen. Wel moest ik de shuttle-walk test (piepjestest over 10 meter) doen. Die ging heel goed, was de eerste getransplanteerde die hem in Utrecht uit liep. Fysio blij, ik blij. Eerder was mijn saturatie gemeten door de nurse practitioner, en bleek hij 100% te zijn, beter kan dus niet:)

Verder heb ik afgelopen weekend veel op Soest-Zuid gezeten, waar het finale weekend van de Masters waren. Heel goede partijen weer tussen de vele regen door. En ook belangrijk, het was erg gezellig en druk. Volgende week in Laren het laatste toernooi van het jaar.

Dan is Paul deze week in Nederland, even een week tussen zijn stages in New York en Boston. Vanavond met zijn vieren en een vriendin van ons uit Curacao gaan eten hier in Amsterdam bij Dauphine, het citroen ijs met wodka smaakte prima Marek en Thomas. Gisteravond ben ik nog met Marek, Wouter, Thomas en Renee naar het open feest van Skoll in de Meander hier in de stad geweest. Het was een heel geslaagd feest, zelden een feest gehad dat zo snel voorbij ging voor mijn gevoel. We lagen uiteindelijk om half vijf er in, was blij dat ik vandaag niet naar Utrecht op controle moest.

Tot binnenkort weer, zal wat sneller updaten Judith en Stephanie:P

5 Comments:

  • Leuke update, nogmaals Proficiat met je 'piepjestest' !!!

    Denk al maar na over je volgende update *wink*

    By Anonymous Anonymous, at 11:59 PM  

  • Bobbejaan: allereerst succes met Kluivert. Wellicht ietsjes beter dan Charisteas, hahaha. Maar kijk 's op :http://www.thebobs.com/ . ik ga je nomineren! Geef er veel aandacht aan op je eigen Blog! Met zo'n naam kunnen we niet missen!
    Later Jurr

    By Anonymous Anonymous, at 10:01 AM  

  • Maatschappelijk werk IS gewoon om te haten....:P hihi

    By Anonymous Anonymous, at 10:14 AM  

  • JESUS wat gaat het goed met je! bijna oneerlijk :D
    Ik zag mn maatschappelijk werker nooit meer in nl wnt de keren daarvoor laaaang geleden hadden we altijd ruzie, zelfde met de dieetist. heerlijk rustig :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:11 PM  

  • Fijn dat het zo goed met je gaat!
    Ik sta er op school goed voor, maar ik wil dat ook graag zo houden. Ik wil mijn examen gewoon in één keer halen;-)
    Nog een fijn weekend!

    By Blogger A, at 10:41 PM  

Post a Comment

<< Home