Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, June 19, 2008

Morgen naar de Europese Spelen

Morgen vertrek ik met Bas naar Vichy voor de Europese Spelen voor hart- en longgestransplanteerden. We gaan met een groep van 21 sporters die uitkomen op de onderdelen atletiek, badminton, golf, tafeltennis, tennis, volleybal, wielrennen en zwemmen.

Mijn eigen programma in het kort:
Zaterdag: Opening
Zondag: Tafeltennis
Maandag: Tennis
Dinsdag: Badminton
Woensdag: Atletiek en Sluiting

Ik zal proberen mijn site zo up to date mogelijk te houden met onze resultaten.
Voor degenen die meer willen weten, zie
www.europesespelen.nl,
www.h2o4all.nl en
http://jeuxcoeurpoumsvichy.site.voila.fr/

Alle CF'ers: veel plezier op CFBD, volgend jaar ben ik er weer bij!

5 Comments:

  • Zet hem op Bob,
    Verwacht wel goed nu je deze spelen inruilt voor CFBD.
    Veel plezier en succes.
    Groetjes,
    Veronica

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 PM  

  • Hoi Bob
    Wens je fijne sportieve dagen
    Mee doen is alles
    En al het andere is extra
    heel veel plezier
    Groetjes anne-marie

    By Blogger anne-marie, at 9:38 PM  

  • Hey succes in Vichy he!!!

    liefs Tamara

    By Blogger Tamara M., at 12:06 AM  

  • Kallen, succes en vooral veel plezier.

    Make me proud (again)!!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:26 AM  

  • hoi Bob,

    heel veel succes daar! en doe Bas ook de groeten!

    Fred

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 AM  

Post a Comment

<< Home