Bob, opnieuw opgestart...

Monday, May 05, 2008

Warner Bros Movie World

Afgelopen weekend ben ik met een deel van de Head en Heineken commissie van Skøll van vorig jaar naar Warner Bros Movie World in Duitsland geweest. Ouderwets gegil van de meiden in de achtbanen, schrikken tijdens de 4D film van Shrek en verbazing over de mooie afwerking van de attracties. Het was weer een heerlijk weekend met schitterend weer, dat we elke keer lijken af te dwingen. We logeerden in Moers, een leuk stadje met een schitterend park waar we zondag hebben gerelaxed in de zon en gemidgetgolft. Meiden, was net als Walibi vorig jaar te gek! Volgende keer Euro Disney?:)
Dit konden we natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan...

Verder gaat alles prima hier, ben erg bezig met uitzoeken wat mijn scriptieopzet precies gaat worden. Koninginnenacht en -dag waren erg gezellig in Amsterdam en Bussum. Verder weer aan het trainen voor de Europese spelen in Vichy, die alweer over ongeveer 6 weken beginnen.

1 Comments:

  • Hej vriend,

    Heerlijk volwassen weer, mijn complimenten! Vooral de foto met Sponge-naamgenoot.

    Maar goed, dat maak je een beetje goed met die All Stars die je draagt. Ik ben ook aan een paar gegaan - lekker Amerikaans, I know - en ik zie er geloof ik 3 op de foto. Toppie!

    Verder alles ok?

    Regards,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 11:41 PM  

Post a Comment

<< Home