Bob, opnieuw opgestart...

Monday, February 25, 2008

Krugerpark

De avondsafari van donderdag en overdag vrijdag in het Krugerpark waren schitterend. Helaas heb ik geen katachtigen gezien, dus geen leeuwen, cheetah's of luipaarden. Van wat ik wel heb gezien, zie je een selectie hieronder. Daarnaast heb ik oa een neushoorn, buffels, nijplaarden, heel veel vogelsoorten en antilopeachtigen gezien. Van de impala's trouwens waarschijnlijk zonder overdrijven enkele duizenden, die zitten er echt enorm veel.

Een jong wildebeest drinkt bij zijn moeder, met impala's op de achtergrond
Zonsondergang in Kruger tijdens een avondsafari op donderdag
Olifantenmoeder met jong
Een giraffe die vlak naast de auto stond te eten
De Koedoe, de antilopesoort die ook in de vlag van de nationale parken van Zuid-Afrika terug te vinden is

Van deze vogelsoort zijn er kennelijk nog 1500 in de wereld, ben alleen de naam kwijt...
Eén van de vele kuddes impala's die vlak voor onze auto de weg overstaken

5 Comments:

  • Hey Hey,

    Prachtige foto's seg, blij te merken dat het je daar bevalt. Geniet er nog maar van, de tijd vliegt inderdaad!
    Wat het hotel in Vichy betreft hoop ik echt dat we samen verblijven, ik heb echter geen idee hoe we dat kunnen 'aanvragen'. Weet jij dat toevallig ? Ik check het in ieder geval want we MOETEN echt samen logeren :)
    Ik kijk er echt naar uit...

    Tot daar, binnen 116 dagen :)

    Phie

    Ps, Utrecht was subliem !

    By Anonymous Anonymous, at 9:49 PM  

  • Super gaaf!

    By Blogger Yehudith, at 11:16 PM  

  • SJIEK!!! Goed bezig daar. Mooi dat je je zo goed vermaakt. Zit je ook elke dag aan de braai en biltong?!? Ik ben jaloers!!!

    Bro. P.

    By Anonymous Anonymous, at 11:20 PM  

  • En dit is gewoon écht he!! Supertof, mooie foto's!!

    xxx Tamara

    By Blogger Tamara M., at 11:37 PM  

  • Hey Bob, potver, het klinkt echt fantastisch. Volop genieten zou ik zeggen, maar daar weet jij als geen ander wel raad mee, dacht ik zo. Ik mail je snel!

    By Anonymous Anonymous, at 11:14 PM  

Post a Comment

<< Home