Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, January 24, 2008

Maputo

Hey allemaal,

Ik ben goed aangekomen en inmiddels hebben we de eerste vergadering met het onderzoeksteam achter de rug. De vluchten gingen prima, heb zelfs redelijk geslapen tijdens de nachtvlucht van Lissabon naar Maputo.

Ik zit in een prima kamer, bij een Mozambikaanse thuis, de receptioniste van de Nederlandse ambassade. Zit op de 12e en hoogste verdieping van een flatgebouw, met een fraai uitzicht over de stad. Ik heb inmiddels ook een Mozambikaans nummer, +258826890833, voor degenen die willen smsen. De warmte valt erg mee tot nu toe, graad of 25. Heb geen idee hoe dat is als we straks de binnenlanden in gaan, voor ons veldwerk en interviews met de beneficiairies van het RHVP.

Zag dat mn clubje nog steeds bovenaan staat, en dat zullen ze ook wel blijven denk ik:P Voor de Feyenoord fans, de foto hieronder heb ik uit het vliegtuig genomen, jullie Kuip was heel mooi te zien vanuit de lucht. Net als de provincie Zeeland trouwens, zie ook hieronder. Foto's vanuit hier in Maputo volgen later.





Succes allemaal daar,

Bob

1 Comments:

  • Hee Bob, de foto's zijn goed gelukt, fijn dat je daar nog even aan dacht :) Vandaag jammergenoeg gelijk gespeeld, maar hopelijk woensdag weer de volle bak. Hoop dat alles goed gaat daar en laat snel weer iets van je horen!

    By Anonymous Anonymous, at 9:38 PM  

Post a Comment

<< Home