Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, February 02, 2008

3 jaar...

Time flies, het is bizar om te beseffen dat mijn transplantatie alweer 3 jaar geleden is en dat ik dit stukje nu zit te typen op het terras van het winkelcentrum in Maputo. Had toen niet bepaald verwacht nu hier te zitten. Niet dat ik er niet blij mee ben, integendeel! Er ligt weer iemand in het ziekenhuis die ik goed ken en ook rond mijn operatie getransplanteerd is. Ik besef eigenlijk nauwelijks dat dit bij mij ook zo had kunnen zijn, en dat is misschien maar goed ook. Ik geniet er enorm van, ben bij dat hier zit en bezig ben met een leuk onderzoek, ook al zullen zullen we de nodige bureaucratische obstakels tegen komen. Maar ook die stelt misschien weinig voor bij die van sommige ziektekostenverzekeraars (en dan bedoel ik niet mijn eigen, hulde voor Zilveren Kruis) in Nederland. E, Heel veel sterkte als je dit leest!

Hieronder wat foto's die ik donderdagavond genomen heb in hotel Cardoso hier in Maputo.


2 Comments:

  • Gefeliciteerd! Dat er nog maar vele jaartjes bij mogen komen :)

    kus, Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 7:44 PM  

  • Hey Bob,

    Proficiat met je 3 jaar! Ik vind het heerlijk voor jou dat alles zo goed met je gaat. En natuurlijk al even blij dat ik jou mocht leren kennen.
    Geniet van Maputo en tot gauw in Frankrijk!

    Groetjes Stephanie

    By Anonymous Anonymous, at 8:15 PM  

Post a Comment

<< Home