Bob, opnieuw opgestart...

Monday, February 04, 2008

Laptopafhankelijk...

Ik heb een probleem hier, mn laptop doet t niet, althans, de toetsen niet... Heb dit probleem een paar maanden geleden een keer gehad door dat er wat water op was gekomen en toen herstelde het zich vanzelf na een paar dagen. Alleen weet ik nu 100% zeker dat er nu geen water op is gekomen, dus wat nu de oorzaak is, shoot me. Ik hoop echt dat ie t snel weer doet, anders kan ik nl helemaal niks hier. Dus als iemand suggesties en/of ideen heeft, graag! Batterij heb ik er al uitgehaald. Gisteren werkte hij nog prima.
Je kunt me bereiken via sms op gewone nr, Moz nr +285826890833 of mail, liefst via bobkallen[@]gmail.com ([]om @ weghalen, staan er ivm spam).

Groeten,
Een machteloze en balende Bob

0 Comments:

Post a Comment

<< Home