Bob, opnieuw opgestart...

Monday, May 19, 2008

Op naar Vichy

Afgelopen zaterdag hebben we de kleding gekregen die we tijdens de Europese Spelen voor hart- en longgetransplanteerden in Vichy van 21-26 juni gaan dragen. Het is erg mooi geworden, veel en veel beter dan de waardeloze kleding die we voor Bangkok hadden. Jaap, bedankt voor het regelen en Pieter voor je schitterende gebaar! Hieronder twee foto's, de complete selectie en een met alleen de longgetransplanteerden.


Verder is er eindelijk goed nieuws over mijn scriptie: ik ben van onderwerp veranderd. Ik ga nu schrijven over de mogelijke bijdrage van microfinancieringsinstellingen om meer mensen in Afrika aan een betaalbare ziektekostenverzekering te helpen. Ik ben dus ook op zoek geweest naar een nieuwe begeleider en de man die binnen de UvA de kenner is op dit gebied en ook internationaal hier veel mee doet, wil me begeleiden. Nu dus echt aan de slag, een zomer lang bikkelen met alleen Vichy tussendoor.

Een quote die ik jullie niet wilde onthouden:

"Knowledge is The Only Instrument Of Production, That is Not Subject To Diminishing Returns"

Zonder er een statement mee te willen maken vond ik deze wel mooi:



Tot slot: Mathijs, Sarah en alle anderen die eindexamen moeten doen, Succes!!!

2 Comments:

  • Heyla,

    Binnen een 30-tal dagen is het eindelijk zover na twee jaar wachten! Ik kijk er naar uit om je terug te zien en naar de Spelen zelf natuurlijk!

    Succes met je scriptie tussendoor...

    Tot gauw, Phie

    By Blogger Stephanie, at 12:31 AM  

  • wat een geweldig gevoel moet dat zijn, ga jullie beiden op de voet volgen.
    Hoop dat mijn kleinzoon dean, die pas is getransplanteerd, het ook straks zo goed gaat doen

    By Blogger anne-marie, at 4:23 AM  

Post a Comment

<< Home