Bob, opnieuw opgestart...

Monday, March 19, 2007

En toen sneeuwde het...

Dan word je op maandag 19 maart wakker, doe je je rolgordijn omhoog en wat zie je: Sneeuw! Vorige week liep ik nog jas buiten met Michelle heerlijk in de zon en was de jas die we aan hadden te warm en dan een week later dit... Het weer in Nederland, het zal wel:) Ik hoop (en ga er van uit:)) dat het weer in Barcelona eind juli beter is. Michelle en ik hebben namelijk voor die periode vluchten geboekt om daar op vakantie te gaan. Heb er zin in!

De afgelopen weken ben ik veel bezig geweest met de organisatie op Skøll rondom de wedstrijden van afgelopen weekend, de Heineken roeivierkamp. We hadden onder ander bedacht dat een witte partytent op het terras op Skøll leuk zou zijn. Het was ook leuk, alleen beetje jammer dat we hem zaterdagochtend een half uur nadat we hem hadden opgezet meteen weer konden afbreken ivm de steeds harder wordende wind. Verder loopt het allemaal goed gelukkig en kijken we dan ok met vertrouwen uit naar volgende week, de Head of the river op de Amstel, de tweede en belangrijkste wedstrijd van de tweeluik. Dus als jullie in hebben om langs te komen en een mooie roeiwedstrijd te zien, jullie zijn welkom! Voor Skøll-burgers, poffertjes, hot dogs en lekkere broodjes wordt gezorgd:)

Een paar dagen geleden is de definitieve selectie voor de World Transplant Games bekend geworden en Michelle en ik zitten er allebei bij. We gaan dus definitief samen naar Bangkok:) Er zijn ook weer veel trainingen geweest de laatste tijd (gisteren nog tennis en atletiek, estafette, voor mij). De opbrengst van de vastenactie bij haar op school waar ik velen van jullie een tijd terug over heb gemaild, gaat trouwens naar de WTGN! Dank allemaal voor jullie stemmen en positieve reacties. Deze week is de week van de actie bij haar op school. Ik ga er donderdag en/of vrijdag heen om ook mijn verhaal te vertellen en dergelijke. Zal jullie op de hoogte houden van de opbrengst. Komende woensdag hoor ik trouwens of Oud-Skøll, dat elk jaar 2000 euro aan een project doneert, voor mijn plan gekozen heeft. Alle leden van Skøll kunnen elk jaar een plan voor een bepaald project indienen bij Oud-Skøll. Dit project kan een goed doel zijn, maar ook iets voor binnen of rond Skøll.

Ik ben de laatste twee weken nog weer een keer op controle geweest bij mijn longarts en later de diabetoloog. Was weer heel snel klaar bij allebei:) Het gaat nog steeds erg goed, ondanks een verkoudheid even terug, maar die is vrijwel over en heeft mijn longen zeker niet aangetast.

Komende zondag dus de Head op de Amstel en het Head-feest op Skøll. Zal wel geen diep nachtwerk voor me worden, aangezien ik maandag rond half 7 op Schiphol moet zijn... Vanaf de 26e t/m vrijdag 30 maart is namelijk de WorldMUN in Geneve. Hier gaan we met een groep van 9 Amsterdamse studenten heen. Ik vertegenwoordig hier Madagascar bij de Afrikaanse Unie. Dus als er iemand nog leeke Malaggassiche gadgets heeft of veel weet over het land, neem aub even contact met me op!

Zo, en dan nu weer verder met mijn scriptie...

Bob

3 Comments:

  • PsjeVee 1 - AJAX <5>

    wat ben je stil Bob... Kluivert, Koeman en Wouters...nu weet je waar hun hart eigenlijk ligt...Maar 1 - <5> dus, voor AJAX

    By Anonymous Anonymous, at 1:10 PM  

  • Klinkt allemaal weer goed, bro.

    Succes in Geneve!

    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 11:50 PM  

  • sssst. nog maar 3 puntjes. NAC, altijd lastig

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 AM  

Post a Comment

<< Home