Bob, opnieuw opgestart...

Friday, December 29, 2006

Gelukkig en gezond 2007!

Hoi allemaal,

Totaal vergeten om jullie hier fijne Kerstdagen te wensen, slecht... Dus bij deze dan maar alvast, ik hoop dat jullie allemaal een heel goed, gelukkig en gezond 2007 hebben! Mijn Kerst was erg leuk. Maandag ben ik bij Michelle thuis geweest. We kregen erg lekker eten voorgeschoteld en de pijl en boog die haar broertje had gekregen was leuk om mee te schieten. Nog een keer de roos geraakt ook:) Tweede Kerstdag zijn we bij Jos en Christine geweest, waar mijn oma ook was. Goed om haar weer te zien, was erg lang geleden. Ook hier heerlijk gegeten en net als bij Michelle thuis leuke cadeautjes gekregen (o.a. fotolijstje, bioscoop- en dinerbonnen). Jack, Yvonne, Jos en Christine, bedankt, we zijn er erg blij mee. Foto's heb ik nog niet, die komen van de week.

Verder ben ik nu in Hilversum bezig met een tennistoernooi, moet vanavond de kwartfinale spelen. En natuurlijk vakantie aan t vieren, deels met Michelle en verder vooral met de jongens van de tennisclub, er is alweer aardig wat gepokerd.

Goede jaarwisseling allemaal!

Bob.

7 Comments:

  • Heey Bob,
    Fijn dat je een leuke kerst heb gehad.. en gezellig dat je bij Michelle bent geweest met kerst! :D
    Succes met je tennistournooi! ;)

    Groetjes, xx JoLien

    By Anonymous Anonymous, at 5:39 PM  

  • Hay! Jij ook een gelukkig en gezond (!) 2007! Een fijne kerst kan ik je helaas niet meer wensen...maar zo te lezen was het wel gezellig! ;)

    kus, Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 6:12 PM  

  • Ik wens je een fantastisch 2007 !!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:26 AM  

  • Hoi Sc Bob!

    Jij ook een heeel goed 2007!
    blijf schrijven!
    Groeten Fred

    By Anonymous Anonymous, at 10:58 AM  

  • Gelukkig nieuwjaar!!!
    xx Judith

    By Blogger Yehudith, at 5:39 PM  

  • Gelukkig nieuwjaar!

    By Blogger A, at 5:56 PM  

  • Jeej, bijna 2 jarig longjubileum! :P hihi, alvast gefeliciteerd! :D

    kus, Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 11:45 AM  

Post a Comment

<< Home