Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, December 09, 2006

Michelle

Zoals jullie uit de titel misschien al wel konden opmerken, ik heb sinds kort een vriendin, Michelle. Ik ken haar via de trainingen voor de World Transplant Games, ze heeft een niertransplantatie gehad en badmintont goed. Vanmiddag was ze hier in Amsterdam en heeft Thomas deze foto gemaakt. Ook de eerste foto van mij met lenzen hier, dubbele primeur dus☺ We zijn naar het Anne Frank Huis geweest, heel indrukwekkend. Michelle was er nog nooit geweest en voor mij was het zo een tien jaar geleden, goed om weer een keer te zien dus. Blijft bizar als je in zo een kamertje staat waar mensen een paar jaar in opgesloten hebben gezeten, kun je je niet voorstellen.

4 Comments:

  • Tof, gefeliciteerd :). Ik ben toevallig laatst ook in het Anne-Frank huis geweest (voor het eerst). Inderdaad een indrukwekkende ervaring.

    By Anonymous Anonymous, at 10:17 PM  

  • Gefeliciteerd met je nieuwe vriendin! Ik ben zelf nog nooit in het Anne Frankhuis geweest maar kan me voorstellen dat het raar is om daar te zijn.

    By Anonymous Anonymous, at 1:48 PM  

  • Heej Bob! Leuk dat je een vriendin hebt! :D Ik zie jullie vast wel een keer saampjes op de WTG training! kus, Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 3:05 PM  

  • It's in the name Bob haha :). Gefeliciteerd, super leuk voor jullie! Geniet samen!

    By Anonymous Anonymous, at 5:13 PM  

Post a Comment

<< Home