Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, November 01, 2006

"Gerets neem je rotzooi mee."

Dit spreekkoor kwam gisteravond in het PSV stadion naar boven toen PSV tegen Galatasaray speelde in de 4e wedstrijd van de poule in de Champions League. Dit omdat PSV met 1-0 voor stond en omdat de Galatasaray supporters uit hun uitvak vuurwerk naar benedn gooiden, precies waar de mensen die in een rolstoel zitten zaten:S Maar belangrijkste was natuurlijk de 2-0 winst, de 10 punten na 4 wedsrijden en plaatsing voor de tweede ronde. Eerst nu op 22 november in Liverpool de eerste plek in de poule veilig stellen en dan door naar Athene!

Vanavond vlieg ik naar Londen om morgen naar Oxford te gaan voor de VN conferentie simulatie. Ik vertegenwoordig Colombia op het WHO forum, de World Health Organization. Heb er heel veel zin in, ben maandagavond terug. Ik zal proberen tussentijds hier teupdaten, maar weet nog niet of dat gaat lukken.

3 Comments:

  • Hej Kallen,

    Hoed me op de hoogte van je Oxford avonturen. En show me een foto van Bob in een pak ;)

    Regards,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 11:55 AM  

  • ghihi, ja dat wil ik ook wel eens zien, Bob in een pak :) Ik wacht af...

    By Anonymous Anonymous, at 6:39 PM  

  • Ik heb lekker Bob in pak gezien :P (A)

    By Anonymous Anonymous, at 7:29 PM  

Post a Comment

<< Home