Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, February 13, 2007

Al even 2...



Hier dan eindelijk de foto's van mn feestje, speciaal voor Jur. Je lange aandringen heeft geholpen:) Het feestje was mooi, paar mensen gezien die ik veel te lang niet gezien had en enorm veel gelachen. Renee en Wieke, nogmaals bedankt voor de geweldige MoFo der chocoladetaarten zoals jullie hem zelf doopten. Volgend jaar een laag er bij he:P Op de foto hieronder staat Renée met haar meestercreatie, die twee dagen later ook zeer in de smaak viel bij Michelle:)

.




De zondag na het feestje is Michelle hierheen gekomen. We zijn de stad in geweest en hebben lekker samen gegeten 's avonds bij ons thuis. Maandag had ze een rondleiding met haar school bij De Nederlandsche bank. Ik ben meegweest, maar had ik beter niet kunnen doen. Had al eens eerder een rondleiding daar gehad en dit was een nieuwe. Ze hadden beter niet kunnen vernieuwe, het was saaier dan ooit. Donderdag zijn Thomas, Renée en ik naar de opnames van De Wereld Draait Door geweest. Was heel leuk om een keer bij te zijn, Matthijs van Nieuwkerk is echt goed. Zo een aankondidging vlak voor het programma is live en schudt hij zo uit zijn mouw bijvoorbeeld. Donderdag was ook mijn zusje jarig, dus Xandra, bij deze hier ook nog gefeliciteerd:) We hadden dit zaterdag al gevierd door met mijn moeder en zusje uit te gaan eten in Bussum, heerlijk en gezellig. Afgelopen zondag was er weer een badmintontraining in Baexem voor de WTG. De traditionele vla(ai noem je dat hier meisje:P) smaakte weer goed en de training zelf was ook leuk en nuttig. Daarna is Michelle meegekomen naar Amsterdam en heb ik haar onder andere kennis laten maken met de huisberoemde pizza's van Babylon een paar meter hier om de hoek:) Verder poker ik nog regelmatig met een groep vrienden van de UvA, zijn altijd erg gezellige avonden. We gaan volgende week woensdag ook naar het ABNAmro toernooi in Rotterdam, hoop dat Djokovic een eind komt.

Komend weekend ga ik in Ohé en Laak mijn carnaval debuut maken, ben erg benieuwd hoe ze dat doen daar:) Hoe heet jullie dorp eigenlijk tijdens carnaval, meisje? Mini-Oeteldonk?:P

4 Comments:

  • Hoi Bob,

    Gossiemijne, het kan raar lopen zeg. Heb je door de WTG-trainingen en Baexem ineens een meisje uit Echt opgescharreld en lees ik dat je al verschillende keren akelig dicht bij ons in de buurt bent geweest. ;-)

    Hoe Ohé en Laak met carnaval heet weet ik niet. Een andere algemene term voor het pittoreske dörpke is echter Ohio Lake. En heb je ooit van Swartbroek (nabij Weert) gehoord? Dat noemen ze: Black Pantelonia! Jaja, het is een stelletje creatievelingen, die Limburgers... :-D

    Alaaf dan maar hè? ;-)
    Groetjes,
    Irène

    By Blogger Irène, at 2:38 PM  

  • heej sjattie,
    hierbij dan toch maar antwoord in nl's.
    ohe en laak is tijdens de vasteloavendsdaag het 'riek van de noatevreaters';) ik ben zeer benieuwd wat je ervan vind en natuurlijk hoe goed je je als amsterdammer kunt aanpassen. zolang je thomas zijn voorbeeld maar niet gaat volgen komt het wel goed denk ik:P
    tot vrijdag...kus michelle

    By Blogger Michelle, at 11:21 PM  

  • bobbejaan
    3 maal raden hoe jij verkleed gaat. als ernst, als jezelf of toch als de rest?
    Was gezellig feestje en dank voor de flatteuze foto.

    Groet, Jurriën

    By Anonymous Anonymous, at 10:54 AM  

  • Bopperhoofd!
    Dank voor het feest, heb je nog meer verjaardagen dit jaar?
    Neem nog een bouillon tegen de carnavalskater en bis bald!

    Frank

    Wat een typerende foto van ondergetekende trouwens weer...

    By Anonymous Anonymous, at 2:25 PM  

Post a Comment

<< Home