Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, February 01, 2007

Bijna 2!

Omdat ik niet weet of het me morgen gaat lukken om hier iets neer te zetten, loop ik voor een keer 1 dag op de zaken vooruit. Morgen "word" ik namelijk 2, ofwel dan heb ik mijn nieuwe longen precies twee jaar. Morgen om kwart voor vijf precies twee jaar geleden kwam dokter Koole in het AMC bij me met om te vertellen dat er donorlongen voor me beschikbaar waren. Sindsdien is alles in een stroomversnelling geraakt. De operatie ging goed, ik herstelde snel, was na 3 weken weer thuis en daarna hebben ze me niet meer terug gezien in het UMC voor mijn longen (nou ja, bij controles nog wel natuurlijk, maar niet meer voor een opname).

Afgelopen jaar in een notendop: op kamers gaan in Amsterdam op de Van Woustraat bij Thomas en Michiel, de Winterspelen in Turijn, mastervakken gehaald op de UvA, naar Roland Garros geweest, de Europese Spelen voor hart- en longgetransplanteerden in Napels met twee gouden en twee bronzen medailles, een topvakantie in Polen, mijn eerste toernooiwinst weer met tennis, de OXIMUN in Oxford en vooral natuurlijk het begin tussen mij en Michelle, waar we allebei heel gelukkig mee zijn.

Wat er komend jaar gebeurt zie ik wel, een paar wensen zijn: afstuderen, veel plezier hebben in Amsterdam, gelukkig blijven met Michelle, samen een medaille halen in Thailand en natuurlijk net zo gezond blijven als ik de afgelopen twee jaar geweest ben.

7 Comments:

  • Hej Vriendje Vuursteen,

    Hartsikke top! Gaat echt te snel, maar houden zo!!!

    Fijne 'verjaardag'!

    Regards,
    Paul

    By Anonymous Anonymous, at 8:28 PM  

  • Woehoeh! Gefeliciteerd! :D:D:D Een hele fijne dag, geniet nog eens extra van de vele lucht die je in kunt ademen en neem er glaasje op! ;)

    kus! Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 8:31 PM  

  • Proficiat !!!

    Geniet ervan en nog nog subliem veel mooie jaren.

    Veel liefs van ons allemaal.

    By Anonymous Anonymous, at 11:46 PM  

  • Hoi Bob,
    gefeliciteerd met je "tweede" verjaardag. Ik wens je nog vele mooie jaren.

    Groetjes Diana

    By Anonymous Anonymous, at 8:54 AM  

  • Hey Gefeliciteerd!! En ga zo nog een tijdje door zou ik zeggen ;)

    xx Judith

    By Blogger Yehudith, at 10:07 AM  

  • Proficiat! Zijn blijkbaar twee prachtjaren geweest,...dat er nog veel mooie jaren mogen volgen.

    xxx Veerle

    By Blogger freaky_veertje, at 2:26 PM  

  • zo, kom maar door met die partyfotoos ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 2:54 PM  

Post a Comment

<< Home