Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, August 21, 2007

Vertrek Bangkok

Morgen is het dan eindelijk zover, we vertrekken naar Bangkok. Ik hoop dat ik alles heb, dat is bij mij altijd de vraag:)

Voor degenen die willen weten wanneer ik in actie kom:

Dinsdag 28/8 Tennis single
Woensdag 29/8 Tennis dubbel
Donderdag 30/8 Tafeltennis single
Vrijdag 31/8 4 x 100 meter estafette atletiek

Vanavond met Thomas, Renée en Michiel een voorproefje gehad in de vorm van een mini-rijsttafel met Thaise Curry. Was erg lekker en erg gezellig, was voor het eerst sinds al onze vakanties dat we er weer allevier waren. Het toetje was heel speciaal, Renée had om mij en Michiel succes en veel plezier te wensen haar beroemde chocolade taart gemaakt. Dit keer had ze hem bijzonder gemaakt door hem te maken in de vorm van twee longen. De glazuur die volgens Renée een beetje mislukt was zorgde volgens mij voor de finishing touch, het ranzige slijm uit mijn oude longen:) Oordeel zelf hieronder.



Het was echt super leuk, bedankt Renée!

Morgen dus eerst met de trein naar Utrecht, vervolgens de bus naar Düsseldorf en tot slot de vlucht naar Bangkok, waar we als het goed is donderdagochtend rond 10 uur aankomen. Heb er zin in.

Ik zal proberen deze site zo up to date mogelijk houden vanuit Bangkok, dus als je wil weten hoe het me vergaat daar, kijk hier regelmatig.

Groeten, Bob

0 Comments:

Post a Comment

<< Home