Bob, opnieuw opgestart...

Monday, July 30, 2007

Op naar Bangkok

Na een heerlijke vakantie met Michelle (eerst met Xandra bij Jos en Christine in Begur en daarna met zijn tweëen in Barcelona) ben ik vandaag weer begonnen in Den Haag bij BZ.




Bangkok komt inmiddels steeds dichterbij, we vertrekken op woensdag 22 augustus. Op 28 en 29 augustus is er voor mij dan het tennissen, de 30e tafeltennis en op de 31e is de 4 x 100 meter estafette. Voor dit laatste onderdeel hebben we gisteren in Hilversum weer een training gehad. Het ging gelukkig erg goed, vooral met mijn enkel was het even de vraag vooraf voor me, het was voor het eerst na de clubkampioenschappen dat ik weer echt sportte. Volgende week is er weer een training.

Ook voor het tennissen blijf ik uiteraard trainen en spelen. Gisteravond nog even met een vriend van me gespeeld en ik doe nog aan twee toernooien mee voordat we naar Bangkok gaan. Volgende week speel ik de Spieghel Open op mijn eigen club in Bussum en de week er na speel ik in Amsterdam bij Chip en Charge.

Ik sta deze maand met een interview in het BZ Blad, het bedrijfsblad van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Als het goed is wordt dit naast door alle medewerker van ministerie ook door de Tweede Kamer en het kabinet gelezen. Ik hoop dat ze het lezen en de boodschap eruit begrijpen en iets aan het tekort aan donororganen in dit land doen. Hieronder zien jullie het interview (om te vergroten, dubbelklik er op, dan kun je het lezen).



In aanloop naar en tijdens de Spelen zal ik deze site zo actueel mogelijk houden met vooral de resultaten vanuit Thailand. Tot slot wil ik mijn sponsoren enorm bednken voor jullie bijdragen zodat ik naar Bangkok kan!

Dus: Oud-Skøll, Delta Lloyd, apotheek Koning en Mooy en Het Spieghel,

Bedankt!

3 Comments:

  • Hopelijk lezen de ministers etc. je verhaal idd! Gaan ze er miss nog eens goed (!) over nadenken haha! Mooi verhaal :) Al was het natuurlijk beter als je het niet had hoeven te vertellen.

    Bye! Marjan

    By Anonymous Anonymous, at 9:50 AM  

  • En?? Hoe vond je Tarzan?

    By Anonymous Anonymous, at 6:33 PM  

  • veel succes in bangkok alvast!

    By Anonymous Anonymous, at 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home