Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, September 10, 2009

09/09/09

De datum van mn 27e verjaardag was mooi, maar de uitvoering er van nog veel mooier: op een schitterende boot op de Whitsundays, met begin op Whitehaven beach, een van de mooiste en he witste strand dat er is. Bas en Azarja wisten dat ik jarig was en kwamen net na zonsondergang op een volgend strand met een T-shirt van de Airlie Beach/The Great Barrier Reef, zodat ik niet zou vergeten waar ik mn verjaardag had gevierd, bedankt jongens!! Daarnaast waren er 4 prachtige snorkel sessies op veelal verlaten stukken van het rif, dat daardoor op die plekken nog behoorlijk onaangetast was. Heb allerlei soorten vissen, schildpadden, een baby-haai en tientallen soorten koraal voorbij zien komen. Helaas gaat het slecht met dit gebied, ben blij dat ik het nog heb mogen meemaken.

Verder zijn we daarvoor 3 dagen op een self-drive safari geweest op Fraser Island. Totaal anders (jezelf redden, koken, tent opzetten, kapotte imperialen repareren, enorme bobbels op het eiland nemen met 11 man in een jeep, door het donker over het strand rijden, genieten van Lake Mackenzie, het helderste water dat ik ooit gezien heb en dat je gewoon kunt drinken doordat het zand alles filtert, zal zien en dat een zeer bijzondere avond hebben op een Aboriginal campground, marshmellows eten, etc. tov de verwennerij op de Whitsundays waar alles voor je geregeld werd op de boot, je hoefde zelf alleen foto's te nemen en te snorkelen / duiken).

Met Bas en Azarja en het shirt

Op Whitehaven Beach op 9/9/9

Whitehaven Beach vanaf het uitzichtspunt

Snorkelen

Zonsondergang op de 9e


Fraser Island

De groep in Lake Mackenzie

Het strand bj Lake Mackenzie


Met Joe, de Aboriginal

Marshmellows roosteren in Camp K'Gari, de Aboriginal Camp Ground

7 Comments:

  • Tsssss, het blijkt wel dat ik niet overdreven had, toch....??
    Jos

    By Anonymous Anonymous, at 11:17 AM  

  • Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Geniet van alles daar.

    gr. Astrid

    By Blogger Astrid, at 11:19 AM  

  • Ik begin even net als de vorige keer:

    FUCKER! Zo zou ik waarschijnlijk de komende 3 maanden willen beginnen, maar hiermee is het wel klaar! ;-)

    Ziet er allemaal top uit! Helaas heb ik je niet kunnen bereiken op 09/09/09 zelf, maar ik heb het geprobeerd en nogmaals van harte. Zo te zien was je druk met andere dingen, en terecht!

    Enjoy en spreek je snel weer!

    By Blogger Unknown, at 11:52 AM  

  • Fantastische verjaardag gehad zo te zien!! Nog gefeliciteerd!

    xxx Tamara

    By Blogger Tamara M., at 12:10 PM  

  • Dat ziet er inderdaad uit alsof je je verjaardag heerlijk hebt gevierd. Mooie foto's ook!

    En nog gefeliciteerd natuurlijk ;-).

    Xx, Judith

    By Blogger Yehudith, at 12:51 PM  

  • Dat was een verjaardag die je nooit meer vergeet!! Blijf genieten.
    Liefs je moeder
    PS ik heb mijn C1 gehaald!

    By Anonymous Anonymous, at 4:47 PM  

  • Hoi Bob,
    Wat een bijzondere verjaardag.
    Dar na zoveel speciale momenten.
    hoop dat je nog vele verjaardagen mat terug denken aan deze hele mooie reis, prestatie en super verjaardag.
    Helaas 1 dag te laat maar ook op 10 september wens ik je nog veel gelukkige goede jaren.
    Groetjes, Veronica

    By Blogger Veronica CFBD, at 9:09 PM  

Post a Comment

<< Home