Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, August 25, 2009

Brons

He weinig tijd online, dus een kort stukje zonder foto's. Vandaag waren de singles, bij mij in een schema 16. Had een bye in de eerste ronde vanwege mijn winst 2 jaar geleden en in de tweede ronde had ik een lastige Argentijn tegenover me. Toch gewonnen met als gevolg de halve finale tegen een Amerikaan die goed was, waartegen een servicebreak me fataal werd helaas. Tot slot de wedstrijd om de 3e en 4e plek tegen een andere Argentijn. Voor het eerst van mijn leven echt last gehad van kramp (het is de warmste augustus ooit hier met als gevolg zeker 35 graden), maar ik kon de wedstrijd eruit slepen gelukkig en dat leverde brons op. Ik ging uiteraard voor goud, maar dit is ook prima. Morgen de dubbel en daar gaan we uiteraard voor de hoogste plek. Zal proberen morgen weer hier te posten hoe dat gegaan is. Ben benieuwd hoe het met jullie is!

5 Comments:

  • Gefeliciteerd met je bronzen plak.

    groet Michel

    By Anonymous Michel, at 12:41 PM  

  • Super goed Bob! Top! x lot

    By Anonymous Charlotte B., at 1:22 PM  

  • Geweldig Bob! Het is natuurlijk niet de dubbel 7 bij C&C, maar ja. Nu winnen he!

    By Anonymous Lukas, at 2:22 PM  

  • Helaas geen goud, maar toch maar weer mooi een medaille. Gefeliciteerd. Succes met de dubbel & atletiek !

    By Blogger Unknown, at 6:54 PM  

  • Ja man, gewoon fantastisch en goud komt er vast ook nog wel ...:)
    En ook genieten natuurlijk van al het moois, zoals het waaaaarme weer.
    Zet 'm op!
    Jos

    By Anonymous Anonymous, at 7:31 PM  

Post a Comment

<< Home