Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, January 17, 2009

Op naar Gold Coast!

Donderdag is de voorlopige selectie bekend geworden voor de World Transplant Games in Gold Coast (22-29 augustus 2009) en ik zit er bij! Nog meer trainen dus en zorgen dat ik er tegen die tijd helemaal klaar voor ben.

Verder een zeer korte samenvatting van de afgelopen maanden: ben nu echt bijna klaar met mijn scriptie, ben met mijn laatste versie bezig. Daarnaast werk ik af en toe voor de Access to Medicine Index, heb afgelopen week toch weer meegedaan met UNISCA omdat ze niemand voor de Verenigde Staten hadden, zit ik bij Chip en Charge in de toernooicommissie en ga ik daar competitie spelen komend voorjaar en last but not least: zet allemaal 13 juni in jullie agenda. Dan organiseer ik met een paar anderen een evenement op Het Spieghel om de WTG en orgaandonatie te promoten. Oa Richard Krajicek en Paul Dogger zullen meewerken. Daarnaast zijn we nog met een aantal andere grote namen bezig.

2 Comments:

  • Van mij oogst je een en al bewondering.Jij Bent een echte winnaar

    By Blogger anne-marie, at 8:05 PM  

  • Hallo Bob,
    Jij bent goed bezig!!!
    Hoe kan ik me aanmelden als supporter voor de WTC?
    Heb 13 juni in de agenda zet jij ook 18 juli in de jouwe?
    Groetjes, Veronica

    By Anonymous Anonymous, at 9:37 AM  

Post a Comment

<< Home